|
آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
|
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۳:۴۷ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
مرسی.
ببخشیدمن چندوقته دنبال این منو بودم که تواین لینک آدرسشو گزاشتین...میشه بگین ازکجابیارمش؟؟؟؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - jahani - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۲:۵۲ صبح
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - Pourdaryaei - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۳:۰۷ صبح
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - jahani - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۳:۴۷ صبح
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - Pourdaryaei - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۴:۱۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





