![]() |
|
آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ (/thread-15042.html) |
آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - jahani - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۲:۵۲ صبح آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - Pourdaryaei - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۳:۰۷ صبح آخرین نسخه ش 3.0 هست که توی همین انجمن هم قرار دادند ؛ کافیه کامپوننت رو نصب کنید تا بصورت اتوماتیک همه کارها انجام بشه . فقط قبل از هر کاری بک آپ رو فراموش نکنید RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - jahani - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۳:۴۷ صبح مرسی. ببخشیدمن چندوقته دنبال این منو بودم که تواین لینک آدرسشو گزاشتین...میشه بگین ازکجابیارمش؟؟؟؟ RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - Pourdaryaei - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۴:۱۴ صبح کدوم منو ؟! کدوم آدرس ؟؟ |