|
آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
|
|
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۳:۰۷ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟
آخرین نسخه ش 3.0 هست که توی همین انجمن هم قرار دادند ؛ کافیه کامپوننت رو نصب کنید تا بصورت اتوماتیک همه کارها انجام بشه . فقط قبل از هر کاری بک آپ رو فراموش نکنید
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - jahani - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۲:۵۲ صبح
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - Pourdaryaei - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۳:۰۷ صبح
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - jahani - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۳:۴۷ صبح
RE: آخرین نسخه جی کامنت کدومه؟ وآیافارسی است؟وچگونه برروی ورژن2.3.0 نصب کنیم؟ - Pourdaryaei - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۴:۱۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






