زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۲:۳۳ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین انجمن سازجوملا چی هست؟
۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۲:۴۸ صبح
ارسال: #6
RE: بهترین انجمن سازجوملا چی هست؟
بستگی به سلیقه شما داره از چه انجمن سازی بخواید برای وبسایتتون استفاده کنید .
خود من تجربه های استفاده از انجمن سازای مختلفی رو دارم .
شخصا ً هم بیش از 3-4 تا انجمن ساز رو فارسی سازی کردم ، انجمن ساز کیوننا که قبلا ً فارسی سازیش رو انجام دادم و الان هم یکی از مدیران انجمن کیوننای جهانی هستم بهترین انجمن ساز موجود برای جوملاست ، واقعا کیفیت بالایی داره ، پشتیبانی خوب و همیشه هم به روز میشه ، کاملا ً فارسی سازی شده و با خیلی از کامپوننتهای دیگه نظیر جومسوشیال ، انواع سیستمهای نظر دهی ، سیستم ارسال پیام شخصی ، چت و گفتگو ، آلفا یوزرپوینت و غیره کاملا ً یکپارچه میشه ... پس در این مورد شک نکن بهترین انجمن ساز برای جوملاست که با یه جستجوی ساده توی جوملا جهانی میتونی لیست افزونه هایی که با کیوننا یکپارچه میشن رو ببینید ...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

خب یکی از معایبش همونطور که خود شما گفتید شاید قالب پیش فرض کیوننا باشه که خیلی ساده طراحی شده ، برای استفاده قالب قشنگتر باید پول خرج کنید و قالب تجاری بخرید و یا بصورت شخصی براتون طراحی بشه ...

دومین انجمن ساز خیلی پیشرفته برای جوملا ، آگورا پرو هست که تا به حال فکر نمیکنم فارسی سازی شده باشه ، حدود 30 % این پروژه رو ترجمه کردم و در حال فارسی کردن بقیه ش هستم ، الان هم بصورت زنده دارم ازش استفاده میکنم و راضیم از کارکردش ، میتونید انجمن من رو ببینید : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

این انجمن ساز هرچی رو که فکرش کنید داره ولی نسبت به کیوننا بخاطر تجاری بودنش ، استقبال چندانی نشده و افزونه های کمتری پشتیبانیش میکنند .. ولی خب ظاهر بهتری داره که وقتی کامپوننت رو خریداری کنید حدود بیست قالب رایگان تیره و روشن همراه بسته تحویل میگیرید .

سومین انجمن ساز که قبلا ً کاملا ترجمه ش کردم ، نینجا بورد هست که برای جوملا Joomla 1.5 خیلی خوب کار میکنه و بصورت پیش فرض از زبانهای راست به چپ پشتیبانی میکنه ، سیستم ارسال پیام خصوصی داره و برای استفاده انجمن ساده با ظاهری زیبا مناسب هر سایتی هست ... ولی خب تقریبا بجز وبسایت نینجا فورج که معمولا ً خیلی دیر افزونه هاش رو به روز رسانی میکنه افزونه هایی که با نینجا یکپارچه بشن وجود نداره ، پس باید با کم راضی باشی . نسخه جوملای 2.5 هم همچنان پس از ماهها بصورت بتاس و کلی مشکلات داره و اصلا ً نباید روی وبسایت زنده استفاده کنید

چهارمین انجمن ساز جوملایی که ترجمه کردم و الان نسخه 1.6.1 هست ، انجمن ساز دیسکاشن یا گفتگو است که ساده ترین انجمن ساز جوملاست ؛ امکانات ساده ای نظیر ایجاد انجمن ، ارسال های ساده ، بدون ویرایشگر بصری ، سیستم ارسال پیام خصوصی ساده ، آخرین ارسال انجمن ، کاربران آنلاین و سیستم پروفایل ساده به همراه چندتا لینک به وبسایتهای اجتماعی ...

خب مزیت این انجمن ساز ها یکپارچه بودن با هسته جوملاست و نیازی به ثبت نام مجدد نداره ، ولی خب نسبت به انجمن سازهایی که اختصاصا برای تالار گفتگو ساختن کمبودهایی هم دارند .
امضاء Pourdaryaei
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط shaban532 ، milad0098 ، Mojtaba Pordel ، fidoman ، mahan
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
بهترین انجمن سازجوملا چی هست؟ - jahani - ۲۷-۲-۱۳۹۳, ۰۱:۰۴ صبح
RE: بهترین انجمن سازجوملا چی هست؟ - Pourdaryaei - ۲۷-۲-۱۳۹۳ ۰۲:۴۸ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان