|
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟
|
|
۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۱۶ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟
تشکرازراهنماییتون
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۰۲ عصر
RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - shaban532 - ۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۱۵ عصر
RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۱۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





