پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ (/thread-15038.html)



آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۰۲ عصر

سلام.من میخواستم واسه زیباترکردن سایت یه اسلایدشودیگه هم دریک موقعیت دیگه اضافه کنم ...آیاباعث میشه سایت واسه کاربرادیربالابیاد؟ یاتاثیری نداره ومیتوان اسلایدشوهای متعددی بکاربرد؟؟؟


RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - shaban532 - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۱۵ عصر

دوست عزیز:
جواب سوالی که پرسیدید،خیلی واضحه.
قطعا سرعت لود سایت رو به شدت پایین میاره.
برای اینکه ببینید چه قدر تاثیر داره بک بار بدون اسلایدر و یا یک اسلایدر و یک بار هم با چند اسلایدر سایتتون رو از طریق سایت gtmetrix.com اسکن کنید و تفاوت رو ببینید.
موفق باشید.


RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۱۶ عصر

تشکرازراهنماییتون