![]() |
|
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ (/thread-15038.html) |
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۰۲ عصر سلام.من میخواستم واسه زیباترکردن سایت یه اسلایدشودیگه هم دریک موقعیت دیگه اضافه کنم ...آیاباعث میشه سایت واسه کاربرادیربالابیاد؟ یاتاثیری نداره ومیتوان اسلایدشوهای متعددی بکاربرد؟؟؟ RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - shaban532 - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۱۵ عصر دوست عزیز: جواب سوالی که پرسیدید،خیلی واضحه. قطعا سرعت لود سایت رو به شدت پایین میاره. برای اینکه ببینید چه قدر تاثیر داره بک بار بدون اسلایدر و یا یک اسلایدر و یک بار هم با چند اسلایدر سایتتون رو از طریق سایت gtmetrix.com اسکن کنید و تفاوت رو ببینید. موفق باشید. RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۱۶ عصر تشکرازراهنماییتون |