|
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟
|
|
۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۱۵ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟
دوست عزیز:
جواب سوالی که پرسیدید،خیلی واضحه. قطعا سرعت لود سایت رو به شدت پایین میاره. برای اینکه ببینید چه قدر تاثیر داره بک بار بدون اسلایدر و یا یک اسلایدر و یک بار هم با چند اسلایدر سایتتون رو از طریق سایت gtmetrix.com اسکن کنید و تفاوت رو ببینید. موفق باشید. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۰۲ عصر
RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - shaban532 - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۱۵ عصر
RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۱۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





