|
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟
|
|
۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۰۲ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟
سلام.من میخواستم واسه زیباترکردن سایت یه اسلایدشودیگه هم دریک موقعیت دیگه اضافه کنم ...آیاباعث میشه سایت واسه کاربرادیربالابیاد؟ یاتاثیری نداره ومیتوان اسلایدشوهای متعددی بکاربرد؟؟؟
|
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۰۲ عصر
RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - shaban532 - ۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۱۵ عصر
RE: آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۱۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





