زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۵:۵۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟
۲۶-۲-۱۳۹۳, ۰۶:۰۲ عصر
ارسال: #1
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟
سلام.من میخواستم واسه زیباترکردن سایت یه اسلایدشودیگه هم دریک موقعیت دیگه اضافه کنم ...آیاباعث میشه سایت واسه کاربرادیربالابیاد؟ یاتاثیری نداره ومیتوان اسلایدشوهای متعددی بکاربرد؟؟؟
امضاء jahani
درمعادله زندگی ...گذشته وآینده باهم برابرنیستند!!!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
آیابکاربردن چنداسلایدشودرسایت باعث سنگینی ودیرلود شدن میشود؟یاتاثیری ندارد؟ - jahani - ۲۶-۲-۱۳۹۳ ۰۶:۰۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان