زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۱:۱۲ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست کار با jdownload
۲۷-۱۰-۱۳۹۲, ۰۴:۰۰ صبح
ارسال: #4
RE: درخواست کار با jdownload
سلام اقای shaban532
دانلود کردم همه فایلارو نصب کنم یا فقط کامپوننتشو
کامپوننت و نصب کردم اجرا کردم باز همین خطا رو میده
چکارکنم؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط milad0098
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲, ۰۶:۲۳ صبح
RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲, ۱۰:۴۵ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲, ۱۱:۲۶ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲ ۰۴:۰۰ صبح
RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲, ۰۹:۳۹ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲, ۱۰:۴۲ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - armannamdari - ۱۳-۱۱-۱۳۹۲, ۱۱:۲۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان