![]() |
|
درخواست کار با jdownload - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: درخواست کار با jdownload (/thread-14069.html) |
درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲ ۰۶:۲۳ صبح سلام دوستان من jdownload در جوملا 2.5 نصب کردم ولی دقیق نمیدونم چجوری فایل و آپلود کنم ک کاربران بتوانن دانلود کنند؟ میتونم از دوستان راهنمایی بگیرم؟ RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ عصر سلام و سپاس ممنون آموزش خوبی بود من زمانی ک مجموعه رو میسازم و میخام ذخیره کنم این خطا رو میده چکار کنم؟ تو هاست رفتم زیرمجموعه پوشه jdownload ی پوشه folder.png ساختم ولی حل نشد خطا:فولدر ايجاد نشده است,يک فولدر با همين نام وجود دارد. RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲ ۱۱:۲۶ عصر سانای عزیز: همین الان جی دانلود رو از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. دانلود و نصب کردم اما همچین مشکلی وجود نداره. پیشنهاد می کنم از داخل افزونه ها--مدیریت افزونه ها--مدیریت:جی دانلود رو حذف کرده و اونی رو که من گفتم نصب کنید موفق باشید. RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲ ۰۴:۰۰ صبح سلام اقای shaban532 دانلود کردم همه فایلارو نصب کنم یا فقط کامپوننتشو کامپوننت و نصب کردم اجرا کردم باز همین خطا رو میده چکارکنم؟ RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲ ۰۹:۳۹ عصر تغییر زیر را انجام دهید. پيكربندي جي دانلود >>منو مديريت >>ايجاد نام جایگاه براي مجموعه به صورت خودكار؟ no را انتخاب کنید. حالا در هنگام ساخت مجموعه عنوان را به صورت فارسي تايپ کنید و نام مستعار و نام فهرست را لاتين RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ عصر سلام و سپاس حل شد مشکل بخاطر همون فیلد بود ک فهرست و فارسی مینوشتم ممنون RE: درخواست کار با jdownload - armannamdari - ۱۳-۱۱-۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ عصر سلام ببخشید من Jdownload رو نصب کردم اعضا وارد سایتم میشن و فایلشون رو آپلود میکنن اما من چه تغییری باید روی Jdownload انجام بدم تا فایلشون توی سایت نمایش داده بشه؟؟؟ متشکرم |