پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
درخواست کار با jdownload - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: درخواست کار با jdownload (/thread-14069.html)



درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲ ۰۶:۲۳ صبح

سلام دوستان
من jdownload در جوملا 2.5 نصب کردم ولی دقیق نمیدونم چجوری فایل و آپلود کنم ک کاربران بتوانن دانلود کنند؟
میتونم از دوستان راهنمایی بگیرم؟


RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ عصر

سلام و سپاس
ممنون آموزش خوبی بود
من زمانی ک مجموعه رو میسازم و میخام ذخیره کنم این خطا رو میده چکار کنم؟
تو هاست رفتم زیرمجموعه پوشه jdownload ی پوشه folder.png ساختم ولی حل نشد
خطا:فولدر ايجاد نشده است,يک فولدر با همين نام وجود دارد.


RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲ ۱۱:۲۶ عصر

سانای عزیز:
همین الان جی دانلود رو از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانلود و نصب کردم اما همچین مشکلی وجود نداره.
پیشنهاد می کنم از داخل افزونه ها--مدیریت افزونه ها--مدیریت:جی دانلود رو حذف کرده و اونی رو که من گفتم نصب کنید
موفق باشید.


RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲ ۰۴:۰۰ صبح

سلام اقای shaban532
دانلود کردم همه فایلارو نصب کنم یا فقط کامپوننتشو
کامپوننت و نصب کردم اجرا کردم باز همین خطا رو میده
چکارکنم؟


RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲ ۰۹:۳۹ عصر

تغییر زیر را انجام دهید.

پيكربندي جي دانلود >>منو مديريت >>ايجاد نام جایگاه براي مجموعه به صورت خودكار؟ no را انتخاب کنید.
حالا در هنگام ساخت مجموعه عنوان را به صورت فارسي تايپ کنید و نام مستعار و نام فهرست را لاتين


RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲ ۱۰:۴۲ عصر

سلام و سپاس
حل شد
مشکل بخاطر همون فیلد بود ک فهرست و فارسی مینوشتم
ممنون


RE: درخواست کار با jdownload - armannamdari - ۱۳-۱۱-۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ عصر

سلام
ببخشید
من Jdownload رو نصب کردم
اعضا وارد سایتم میشن و فایلشون رو آپلود میکنن
اما من چه تغییری باید روی Jdownload انجام بدم تا فایلشون توی سایت نمایش داده بشه؟؟؟
متشکرم