|
درخواست کار با jdownload
|
|
۲۶-۱۰-۱۳۹۲, ۱۰:۴۵ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: درخواست کار با jdownload
سلام و سپاس
ممنون آموزش خوبی بود من زمانی ک مجموعه رو میسازم و میخام ذخیره کنم این خطا رو میده چکار کنم؟ تو هاست رفتم زیرمجموعه پوشه jdownload ی پوشه folder.png ساختم ولی حل نشد خطا:فولدر ايجاد نشده است,يک فولدر با همين نام وجود دارد. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲, ۰۶:۲۳ صبح
RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲, ۱۱:۲۶ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲, ۰۴:۰۰ صبح
RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲, ۰۹:۳۹ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲, ۱۰:۴۲ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - armannamdari - ۱۳-۱۱-۱۳۹۲, ۱۱:۲۷ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





