زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۱:۱۵ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درخواست کار با jdownload
۲۶-۱۰-۱۳۹۲, ۱۰:۴۵ عصر
ارسال: #2
RE: درخواست کار با jdownload
سلام و سپاس
ممنون آموزش خوبی بود
من زمانی ک مجموعه رو میسازم و میخام ذخیره کنم این خطا رو میده چکار کنم؟
تو هاست رفتم زیرمجموعه پوشه jdownload ی پوشه folder.png ساختم ولی حل نشد
خطا:فولدر ايجاد نشده است,يک فولدر با همين نام وجود دارد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲, ۰۶:۲۳ صبح
RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲ ۱۰:۴۵ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۶-۱۰-۱۳۹۲, ۱۱:۲۶ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲, ۰۴:۰۰ صبح
RE: درخواست کار با jdownload - shaban532 - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲, ۰۹:۳۹ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - سانای - ۲۷-۱۰-۱۳۹۲, ۱۰:۴۲ عصر
RE: درخواست کار با jdownload - armannamdari - ۱۳-۱۱-۱۳۹۲, ۱۱:۲۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان