|
دسترسی کاربران
|
|
۳۱-۳-۱۳۹۲, ۱۲:۰۰ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
دسترسی کاربران
کاربر ویرایشگر نیازی به لاگین به مدیریت نداره
شما کاربر ویرایشگر ایجاد کردید و این کاربران دسترسی مدیریت رو ندارند که به مدیریت لاگین کنند ویرایش از طریق لاگین شدن در خود سایت هست نه بخش مدیریت |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
دسترسی کاربران - rezamasih - ۳۰-۳-۱۳۹۲, ۱۱:۴۳ عصر
دسترسی کاربران - sasanu - ۳۱-۳-۱۳۹۲ ۱۲:۰۰ صبح
دسترسی کاربران - rezamasih - ۳۱-۳-۱۳۹۲, ۱۲:۰۶ صبح
دسترسی کاربران - sasanu - ۳۱-۳-۱۳۹۲, ۱۲:۱۶ صبح
دسترسی کاربران - rezamasih - ۳۱-۳-۱۳۹۲, ۱۲:۴۳ صبح
دسترسی کاربران - sasanu - ۳۱-۳-۱۳۹۲, ۰۱:۲۴ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان







