|
استفاده از xmap ?
|
|
۳۰-۳-۱۳۹۲, ۱۰:۲۲ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
استفاده از xmap ?
سلام من xmap رو نصب کردم و
وقتی که ایکس ام ال رو میزنم لینک صفحات فارسی رو نشون نمیده ، چیکا رکنم؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
استفاده از xmap ? - mohsen210007 - ۳۰-۳-۱۳۹۲ ۱۰:۲۲ عصر
استفاده از xmap ? - sasanu - ۳۰-۳-۱۳۹۲, ۱۱:۳۰ عصر
استفاده از xmap ? - mohsen210007 - ۳۱-۳-۱۳۹۲, ۰۴:۱۸ صبح
استفاده از xmap ? - سعید حمزه زاده - ۳۱-۳-۱۳۹۲, ۰۴:۳۱ صبح
استفاده از xmap ? - sasanu - ۳۱-۳-۱۳۹۲, ۰۵:۱۸ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





