پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
استفاده از xmap ? - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: استفاده از xmap ? (/thread-11956.html)



استفاده از xmap ? - mohsen210007 - ۳۰-۳-۱۳۹۲ ۱۰:۲۲ عصر

سلام من xmap رو نصب کردم و
وقتی که ایکس ام ال رو میزنم لینک صفحات فارسی رو نشون نمیده ، چیکا رکنم؟


استفاده از xmap ? - sasanu - ۳۰-۳-۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ عصر

یک دمو از سایت مپ قرار بدین تا ما هم بتونیم بررسی کنیم


استفاده از xmap ? - mohsen210007 - ۳۱-۳-۱۳۹۲ ۰۴:۱۸ صبح

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقشه سایت هست

همشون آدرس های انگلیسی هستن فارسیا توی این لیست نیست چکار کنم
Joomla 2.5


استفاده از xmap ? - سعید حمزه زاده - ۳۱-۳-۱۳۹۲ ۰۴:۳۱ صبح

خب از آدرس فارسی استفاده نکنید!!!


استفاده از xmap ? - sasanu - ۳۱-۳-۱۳۹۲ ۰۵:۱۸ صبح

سیستم xmap از نام مستعار فارسی هم پشتیبانی میکنه و نباید مشکلی باشه

آخرین نسخه رو دانلود ونصب کنید