|
مشکل قالب در IE
|
|
۲۲-۳-۱۳۹۲, ۰۶:۰۷ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
مشکل قالب در IE
سلام دوستان
سایتی برای شهدا دارم آماده میکنم مشکل اینه که در اینترنت اکسپلورر قالب به سمت راست رفته و وست چین نیست لطفا راهنماییم کنید ممنون کد: (انتخاب همه) http://www.labaikyahossein.com/fa/ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل قالب در IE - hadi20 - ۲۲-۳-۱۳۹۲ ۰۶:۰۷ صبح
مشکل قالب در IE - امیررضا مرتضوی - ۲۲-۳-۱۳۹۲, ۰۶:۱۸ صبح
مشکل قالب در IE - hadi20 - ۲۲-۳-۱۳۹۲, ۰۶:۲۰ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





