![]() |
|
مشکل قالب در IE - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: مشکل قالب در IE (/thread-11859.html) |
مشکل قالب در IE - hadi20 - ۲۲-۳-۱۳۹۲ ۰۶:۰۷ صبح سلام دوستان سایتی برای شهدا دارم آماده میکنم مشکل اینه که در اینترنت اکسپلورر قالب به سمت راست رفته و وست چین نیست لطفا راهنماییم کنید ممنون کد: http://www.labaikyahossein.com/fa/مشکل قالب در IE - امیررضا مرتضوی - ۲۲-۳-۱۳۹۲ ۰۶:۱۸ صبح درود اگر در IE مشکل دارید باید برای قالبتون CSS مخصوص IE7 و IE8 تعریف کنی و بنویسی. همچین CSS هایی داره قالبتون؟ مسلما نداره که میفرمایید مشکل پیدا میکنه. مشکل قالب در IE - hadi20 - ۲۲-۳-۱۳۹۲ ۰۶:۲۰ صبح ممنون شرمنده تا اومدم حذف کنم شما پاسخ دادید ! قالب مشکلی نداره و مشکل از ماژولی بود که سازگار نبود! |