|
سوال اعمال استایل منو
|
|
۲-۲-۱۳۹۲, ۰۴:۵۶ عصر
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
سوال اعمال استایل منو
سلام دوستان
آیا و یا چطور میشه استایل منوی بالای سایت رو به یه منوی دیگه مثلا وسط سفحه هم اعمال کرد ؟ چون هر کاری کردم با module menu suffix نشد |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
سوال اعمال استایل منو - sheri6363 - ۲-۲-۱۳۹۲ ۰۴:۵۶ عصر
سوال اعمال استایل منو - Zhyar - ۲-۲-۱۳۹۲, ۰۵:۲۴ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





