![]() |
|
سوال اعمال استایل منو - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: سوال اعمال استایل منو (/thread-11263.html) |
سوال اعمال استایل منو - sheri6363 - ۲-۲-۱۳۹۲ ۰۴:۵۶ عصر سلام دوستان آیا و یا چطور میشه استایل منوی بالای سایت رو به یه منوی دیگه مثلا وسط سفحه هم اعمال کرد ؟ چون هر کاری کردم با module menu suffix نشد سوال اعمال استایل منو - Zhyar - ۲-۲-۱۳۹۲ ۰۵:۲۴ عصر درود دمو بذارید تا دوستان بهتر بتونن راهنمایی کنند سپاس |