زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۱۵ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟
۳۰-۱-۱۳۹۲, ۰۳:۲۱ عصر
ارسال: #6
چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟
دوست عزیز این مگامنو هست میتونید از کامژوننت های موجود استفاده کنید یا از قالبهای که این قابلیت رو دارند که معمولا همراه با یک ژلاگین مگامنو هستند.
امضاء alim123
طراحی قالب جوملا -طراحی کامپوننت و ماژول
طراحی سایت - گرافیک
تماس :09156611674 ایدی :amasroor2003
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - shervin_20 - ۳۰-۱-۱۳۹۲, ۰۶:۳۱ صبح
چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - shervin_20 - ۳۰-۱-۱۳۹۲, ۰۶:۴۲ صبح
چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - shervin_20 - ۳۰-۱-۱۳۹۲, ۰۶:۵۷ صبح
چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - alim123 - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۳:۲۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان