![]() |
|
چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ (/thread-11208.html) |
چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - shervin_20 - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۳۱ صبح سلام دوستان . چه طور میشه مثل عکس ضمینه شده زیر منو سایت را ایجاد کنم ؟ برای جوملا 2.5 . لطفا راهنمائید کنید . چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - سعید حمزه زاده - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۴۰ صبح منوهایی هستند که کنار هر لینک یک تصویر قرار داده شده! چیز خاصی نیست! چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - shervin_20 - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۴۲ صبح خیر . نوع چیدمانش منظورم بود . چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - سعید حمزه زاده - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۵۴ صبح در این تصیری که شما قرار دادید 3 موقعیت در کنار هم نمایش داده شده که در هر کدام یک ستون منو هست! چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - shervin_20 - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۵۷ صبح اینا زیر منوی یک منو اصلی هستند چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - alim123 - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۳:۲۱ عصر دوست عزیز این مگامنو هست میتونید از کامژوننت های موجود استفاده کنید یا از قالبهای که این قابلیت رو دارند که معمولا همراه با یک ژلاگین مگامنو هستند. |