پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ (/thread-11208.html)



چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - shervin_20 - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۳۱ صبح

سلام دوستان .

چه طور میشه مثل عکس ضمینه شده زیر منو سایت را ایجاد کنم ؟

برای جوملا 2.5 . لطفا راهنمائید کنید .


چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - سعید حمزه زاده - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۴۰ صبح

منوهایی هستند که کنار هر لینک یک تصویر قرار داده شده!
چیز خاصی نیست!


چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - shervin_20 - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۴۲ صبح

خیر . نوع چیدمانش منظورم بود .


چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - سعید حمزه زاده - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۵۴ صبح

در این تصیری که شما قرار دادید 3 موقعیت در کنار هم نمایش داده شده که در هر کدام یک ستون منو هست!


چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - shervin_20 - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۶:۵۷ صبح

اینا زیر منوی یک منو اصلی هستند


چه طور چنین منوی ایجاد کنم ؟ - alim123 - ۳۰-۱-۱۳۹۲ ۰۳:۲۱ عصر

دوست عزیز این مگامنو هست میتونید از کامژوننت های موجود استفاده کنید یا از قالبهای که این قابلیت رو دارند که معمولا همراه با یک ژلاگین مگامنو هستند.