زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۱۱:۰۹ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چند سئوال در مورد این اموزشگاه
۲۹-۱-۱۳۹۲, ۰۹:۰۶ صبح
ارسال: #3
چند سئوال در مورد این اموزشگاه
این فیلما نبایس بد باشه ولی همشون رو از روی فیلمهای خارجکی ساختن یا ترجمه کردن-میتونی فیلمهای لیندا دانلود کنی و ببینی براکسی خوبه که هیچی ازجوملا بلدنیست واگه یخورده باجوملا مشکلی داشتی نیاز نیست واسه جوملا 2.5 و سه فیملهای زیادی میتونی از سایتهای خارجی دانلود کنی
تو گوگل بزن Joomla 2.5 Essential Training دانلود کن همه چیز درباره جوملا2.5 مو بهت یاد میده فیلمه ولی انگلیسی
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
چند سئوال در مورد این اموزشگاه - Zhyar - ۲۹-۱-۱۳۹۲, ۰۷:۲۲ صبح
چند سئوال در مورد این اموزشگاه - sasano - ۲۹-۱-۱۳۹۲ ۰۹:۰۶ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان