|
چند سئوال در مورد این اموزشگاه
|
|
۲۹-۱-۱۳۹۲, ۰۹:۰۶ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
چند سئوال در مورد این اموزشگاه
این فیلما نبایس بد باشه ولی همشون رو از روی فیلمهای خارجکی ساختن یا ترجمه کردن-میتونی فیلمهای لیندا دانلود کنی و ببینی براکسی خوبه که هیچی ازجوملا بلدنیست واگه یخورده باجوملا مشکلی داشتی نیاز نیست واسه جوملا 2.5 و سه فیملهای زیادی میتونی از سایتهای خارجی دانلود کنی
تو گوگل بزن Joomla 2.5 Essential Training دانلود کن همه چیز درباره جوملا2.5 مو بهت یاد میده فیلمه ولی انگلیسی |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
چند سئوال در مورد این اموزشگاه - caspianhero - ۲۹-۱-۱۳۹۲, ۰۶:۰۸ صبح
چند سئوال در مورد این اموزشگاه - Zhyar - ۲۹-۱-۱۳۹۲, ۰۷:۲۲ صبح
چند سئوال در مورد این اموزشگاه - sasano - ۲۹-۱-۱۳۹۲ ۰۹:۰۶ صبح
چند سئوال در مورد این اموزشگاه - caspianhero - ۲۹-۱-۱۳۹۲, ۰۴:۳۲ عصر
چند سئوال در مورد این اموزشگاه - Reza Ganji - ۲۹-۱-۱۳۹۲, ۰۶:۲۳ عصر
چند سئوال در مورد این اموزشگاه - caspianhero - ۲۹-۱-۱۳۹۲, ۰۶:۲۷ عصر
چند سئوال در مورد این اموزشگاه - Reza Ganji - ۲۹-۱-۱۳۹۲, ۰۶:۴۷ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





