|
کمک در مورد انتقال سایت از هاست به لوکال
|
|
۲۷-۱-۱۳۹۲, ۱۰:۱۳ عصر
ارسال: #7
|
|||
|
|||
|
کمک در مورد انتقال سایت از هاست به لوکال
سلام
با راهنمایی های آقای حمزه زاده تونستم به درستی سایت رو انتقال بدم، ولی الان یه مشکلی پیش اومده و اونم اینه که، تو هاستم رو شاخه administrator پسورد گذاشته بودم، الان تو لوکال وفتی میخام وارد administrator بشم ازم پسورد میخاد، پسورد رو که وارد می کنم خطای 500 رو میاره. چجوری میتونم پسورد رو غیرفعال کنم؟ با تشکر |
|||
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





