|
مشکل با دو زبانه کردن سایت
|
|
۲۴-۱۲-۱۳۹۱, ۰۵:۴۷ صبح
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
مشکل با دو زبانه کردن سایت
ممنون
آره از جوملا 2.5 استفاده میکنم (البته هنوز کامل نصب نشده جوملای 2.5 من) فقط میخوام بدونم چجوری میشه اینکار رو کرد که مثلا وقتی تو قسمت مطالب انگلیسی هستم همه چیز مثل منو ها و ماژولها و اینجور چیزا انگلیسی باشه و وقتی که تو قسمت مطالب فارسی سایتم هستم تمامی موارد ذکر شده به صورت فارسی و راست چین باشند. ممنون میشم لینک آموزشش رو برام بزارید |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل با دو زبانه کردن سایت - rasooli.m - ۲۴-۱۲-۱۳۹۱, ۰۳:۳۹ صبح
مشکل با دو زبانه کردن سایت - سعید حمزه زاده - ۲۴-۱۲-۱۳۹۱, ۰۴:۱۲ صبح
مشکل با دو زبانه کردن سایت - rasooli.m - ۲۴-۱۲-۱۳۹۱ ۰۵:۴۷ صبح
مشکل با دو زبانه کردن سایت - سعید حمزه زاده - ۲۴-۱۲-۱۳۹۱, ۰۵:۵۲ صبح
مشکل با دو زبانه کردن سایت - shafiee5225 - ۲۵-۲-۱۳۹۲, ۰۴:۵۱ صبح
RE: مشکل با دو زبانه کردن سایت - Reza Ganji - ۲۵-۲-۱۳۹۲, ۰۵:۰۰ صبح
مشکل با دو زبانه کردن سایت - shafiee5225 - ۲۵-۲-۱۳۹۲, ۰۵:۰۹ صبح
RE: مشکل با دو زبانه کردن سایت - Reza Ganji - ۲۵-۲-۱۳۹۲, ۰۵:۲۲ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





