زمان کنونی: ۳-۴-۱۴۰۵, ۰۹:۱۶ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در نصب دوباره ماژول
۲۳-۱۲-۱۳۹۱, ۰۸:۲۹ عصر
ارسال: #3
RE: مشکل در نصب دوباره ماژول
(۲۳-۱۲-۱۳۹۱ ۰۸:۰۰ عصر)Pourdaryaei نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بعضي از ماژولها بطور پيشفرض نمايش داده نميشند و شما بايد از دكمه هاي بالا ( جديد ) رو بزنيد و ماژول مورد رو انتخاب كنيد
با همه ی این ماژول ها تقریباً این مشکل رو دارم مثل bt login!!!!!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل در نصب دوباره ماژول - kingofchista - ۲۳-۱۲-۱۳۹۱, ۰۷:۰۲ عصر
مشکل در نصب دوباره ماژول - Pourdaryaei - ۲۳-۱۲-۱۳۹۱, ۰۸:۰۰ عصر
RE: مشکل در نصب دوباره ماژول - kingofchista - ۲۳-۱۲-۱۳۹۱ ۰۸:۲۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: