|
کمک در مورد قراردادن زمینه در بلوک
|
|
۸-۱۰-۱۳۹۱, ۱۲:۳۶ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: کمک در مورد قراردادن زمینه در بلوک
این امکان هست ولی باید یک نفر طراح قالب یا اشنا به طراحی اون رو انجام بده و در مورد قالب ارتیستر بیشتر هم زمان میبره.برای همین گفتم اگر دوباره بتونید در ارتیستر قالب خود را طراحی کنید و این کار رو انجام بدید بهتر است.البته اگر این قابلیت در ارتیستر موجود باشد. در ارتیستر 3 من نگاه کرد چنین امکانی نبود ولی نسخه 4 رو نمیدونم.
باید برای قسمت های مختلف محتوا استایل جداگانه تعریف بشه.البته ممکن است برخی دوستان در این مورد کمک کنند اون موردی که گفتم این است وقتی شما برای یک لایه یا همون دایو در سی اس اس استایلی تعریف میکنید.مرورگر کاربر همیشه اخرین کدها رو ملاک قرار میده.مثلا اگر در اخر فایل سی اس اس قالبتون شما به تگ body تراز متن چپ رو بدید و ذخیره کنید سایت شما متونش چپ به راست میشه با اینکه در ابتدای فایل سی اس اس تراز متن راست به چپ است. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
کمک در مورد قراردادن زمینه در بلوک - masoud2700600 - ۷-۱۰-۱۳۹۱, ۱۱:۱۰ عصر
RE: کمک در مورد قراردادن زمینه در بلوک - Reza Ganji - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۱۲:۳۱ صبح
RE: کمک در مورد قراردادن زمینه در بلوک - masoud2700600 - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۰۱:۱۳ صبح
RE: کمک در مورد قراردادن زمینه در بلوک - Reza Ganji - ۸-۱۰-۱۳۹۱ ۱۲:۳۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






