زمان کنونی: ۸-۴-۱۴۰۵, ۰۷:۳۰ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درمورد قالب
۸-۱۰-۱۳۹۱, ۰۱:۴۲ صبح
ارسال: #5
RE: درمورد قالب
در مورد سوال دوم هر ماژولی (اب و هوا) در لوکال کار میکنه به شرطی که شما آنلاین باشید
چون مازولهای آب و هوا و نقشه ها باید به یک مبدا وصل شوند و اطلاعات رو از اون مبدا دریافت کنند پس نتیجه میگیریم برای اتصال به مبدا باید آنلاین باشید مهم نیست که در لوکال باشه یا وب سرور
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
درمورد قالب - لاله عباسي - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ صبح
RE: درمورد قالب - mahan - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۱۸ عصر
RE: درمورد قالب - pari2 - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۲۰ عصر
RE: درمورد قالب - bbyk - ۷-۱۰-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ صبح
RE: درمورد قالب - masoud2700600 - ۸-۱۰-۱۳۹۱ ۰۱:۴۲ صبح
RE: درمورد قالب - Reza Ganji - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۱۲:۰۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان