|
درمورد قالب
|
|
۸-۱۰-۱۳۹۱, ۰۱:۴۲ صبح
ارسال: #5
|
|||
|
|||
|
RE: درمورد قالب
در مورد سوال دوم هر ماژولی (اب و هوا) در لوکال کار میکنه به شرطی که شما آنلاین باشید
چون مازولهای آب و هوا و نقشه ها باید به یک مبدا وصل شوند و اطلاعات رو از اون مبدا دریافت کنند پس نتیجه میگیریم برای اتصال به مبدا باید آنلاین باشید مهم نیست که در لوکال باشه یا وب سرور |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
درمورد قالب - لاله عباسي - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ صبح
RE: درمورد قالب - mahan - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۱۸ عصر
RE: درمورد قالب - pari2 - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۲۰ عصر
RE: درمورد قالب - bbyk - ۷-۱۰-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ صبح
RE: درمورد قالب - masoud2700600 - ۸-۱۰-۱۳۹۱ ۰۱:۴۲ صبح
RE: درمورد قالب - Reza Ganji - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۱۲:۰۷ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان





