زمان کنونی: ۸-۴-۱۴۰۵, ۰۸:۴۵ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درمورد قالب
۶-۱۰-۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ صبح
ارسال: #1
درمورد قالب
سلام
اگه يه قالب دانلود كنيم كه اسلايد شو نداشته باشه خودمون مي تونيم اسلايد شو قرار بديم؟ به اين صورت كه يك ماژول دانلود كنيم بعدش چه كاركنيم؟
2- آيا نصب ماژولهاي آب و هوا و نقشه روي لوكال هاست جواب ميده؟ باتشكر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
درمورد قالب - لاله عباسي - ۶-۱۰-۱۳۹۱ ۱۱:۰۳ صبح
RE: درمورد قالب - mahan - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۱۸ عصر
RE: درمورد قالب - pari2 - ۶-۱۰-۱۳۹۱, ۰۴:۲۰ عصر
RE: درمورد قالب - bbyk - ۷-۱۰-۱۳۹۱, ۰۸:۲۰ صبح
RE: درمورد قالب - masoud2700600 - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۰۱:۴۲ صبح
RE: درمورد قالب - Reza Ganji - ۸-۱۰-۱۳۹۱, ۱۲:۰۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان