|
جلوگیری از ثبت نام اسپم ها
|
|
۲۲-۹-۱۳۹۱, ۰۴:۴۱ عصر
ارسال: #8
|
|||
|
|||
|
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها
متاسفانه کار نمیکنه. دلیلش را نمیدونم چیه.
میشه لطف کنید در یکی از موارد زیر را هنمایی کنید؟ 1- یک ماژول ورود اگر سراغ دارید بگید تا نصب کنم؟ که سوال امنیتی هم توش باشه؟ 2- چطور میتونم عبارت ثبت نام کاربری جدید را در فرم ورود به سایت حذف کنم یا ویرایش کنم؟ میخام لینکش را تغییر بدم که وارد انجمن بشه و اونجا ثبت نام کنه چون اونجا سوال امنیتی میپرسه و امکان ثبت اسپم اصلا وجود نداره. این هم دمو سایت. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - emplab - ۲۱-۹-۱۳۹۱, ۱۰:۰۳ عصر
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - Reza Ganji - ۲۲-۹-۱۳۹۱, ۰۱:۵۹ صبح
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - Reza Ganji - ۲۲-۹-۱۳۹۱, ۰۲:۰۶ صبح
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - emplab - ۲۲-۹-۱۳۹۱, ۰۲:۴۴ صبح
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - Reza Ganji - ۲۲-۹-۱۳۹۱, ۰۳:۰۰ صبح
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - emplab - ۲۲-۹-۱۳۹۱, ۰۶:۳۲ صبح
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - Reza Ganji - ۲۲-۹-۱۳۹۱, ۰۱:۰۲ عصر
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - emplab - ۲۲-۹-۱۳۹۱ ۰۴:۴۱ عصر
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - Reza Ganji - ۲۳-۹-۱۳۹۱, ۰۲:۵۴ صبح
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - emplab - ۲۵-۹-۱۳۹۱, ۰۳:۱۴ صبح
RE: جلوگیری از ثبت نام اسپم ها - Reza Ganji - ۲۵-۹-۱۳۹۱, ۰۳:۱۹ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





