|
مشکل در وارد شدن بدون نام کاربری
|
|
۲۹-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۳۵ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
مشکل در وارد شدن بدون نام کاربری
زمانی که از تنظیمات کلی سایت رو غیر فعال میکنم و با نام کاربری وارد میشم سایتم مشکلی نداره؟؟
ولی زمانی که سایت رو فعال میکنم ماژول نمایش تصاویر را نمایش نمی دهد همین طور زمان نمایش در اکسپلورر 6 تصاویر را نشان نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در وارد شدن بدون نام کاربری - mmoobbiinn - ۲۹-۸-۱۳۹۱ ۰۱:۳۵ صبح
RE: مشکل در وارد شدن بدون نام کاربری - پیام عمرانی - ۲۹-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۵۰ صبح
RE: مشکل در وارد شدن بدون نام کاربری - mmoobbiinn - ۲۹-۸-۱۳۹۱, ۰۱:۵۵ صبح
RE: مشکل در وارد شدن بدون نام کاربری - پیام عمرانی - ۲۹-۸-۱۳۹۱, ۰۲:۱۰ صبح
RE: مشکل در وارد شدن بدون نام کاربری - پیام عمرانی - ۲۹-۸-۱۳۹۱, ۰۲:۱۳ صبح
RE: مشکل در وارد شدن بدون نام کاربری - mmoobbiinn - ۲۹-۸-۱۳۹۱, ۰۲:۲۹ صبح
RE: مشکل در وارد شدن بدون نام کاربری - پیام عمرانی - ۲۹-۸-۱۳۹۱, ۰۳:۴۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:






