|
نظرات JComments
|
|
۱-۴-۱۳۹۰, ۰۳:۰۶ عصر
ارسال: #16
|
|||
|
|||
|
RE: نظرات JComments
بايد با تغييراتي در سي اس اس اين افزونه را راست چين كرد ولي تا اونجا كه من ميدونم اين افزونه فارسي شده و نبايد اين مشكل را داشته باشد ولي بهتر است ادرس سايت يا صفحه اي كه اين مشكل را دارد قرار دهيد.
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نظرات JComments - وحید سیدی - ۲۵-۹-۱۳۸۹, ۰۵:۲۶ عصر
RE: نظرات JComments - سینا افشار - ۱۰-۱-۱۳۹۰, ۰۶:۳۷ صبح
RE: نظرات JComments - سینا افشار - ۱۰-۱-۱۳۹۰, ۰۷:۴۸ عصر
RE: نظرات JComments - Reza Ganji - ۱۱-۱-۱۳۹۰, ۰۳:۱۸ صبح
RE: نظرات JComments - zaban26 - ۲۹-۸-۱۳۹۰, ۰۹:۴۴ عصر
RE: نظرات JComments - شاهین سمیع عادل - ۱۰-۱-۱۳۹۰, ۰۸:۵۲ عصر
RE: نظرات JComments - n4n4zi - ۳۱-۳-۱۳۹۰, ۰۴:۲۰ صبح
RE: نظرات JComments - n4n4zi - ۱-۴-۱۳۹۰, ۱۲:۵۶ صبح
RE: نظرات JComments - پیام عمرانی - ۱-۴-۱۳۹۰, ۰۱:۴۳ صبح
RE: نظرات JComments - n4n4zi - ۱-۴-۱۳۹۰, ۰۲:۴۳ صبح
RE: نظرات JComments - پیام عمرانی - ۱-۴-۱۳۹۰, ۰۳:۰۳ صبح
RE: نظرات JComments - n4n4zi - ۱-۴-۱۳۹۰, ۰۳:۰۶ صبح
RE: نظرات JComments - پیام عمرانی - ۱-۴-۱۳۹۰, ۰۶:۱۷ صبح
RE: نظرات JComments - n4n4zi - ۱-۴-۱۳۹۰, ۰۷:۳۴ صبح
RE: نظرات JComments - پیام عمرانی - ۱-۴-۱۳۹۰, ۰۸:۱۵ صبح
RE: نظرات JComments - n4n4zi - ۱-۴-۱۳۹۰, ۰۹:۰۳ صبح
RE: نظرات JComments - Reza Ganji - ۱-۴-۱۳۹۰ ۰۳:۰۶ عصر
RE: نظرات JComments - پیام عمرانی - ۱-۴-۱۳۹۰, ۰۷:۳۷ عصر
RE: نظرات JComments - n4n4zi - ۲-۴-۱۳۹۰, ۰۶:۴۱ صبح
RE: نظرات JComments - پیام عمرانی - ۲-۴-۱۳۹۰, ۰۷:۳۴ عصر
RE: نظرات JComments - n4n4zi - ۴-۴-۱۳۹۰, ۰۸:۵۶ صبح
RE: نظرات JComments - پیام عمرانی - ۴-۴-۱۳۹۰, ۰۹:۲۱ صبح
RE: نظرات JComments - mojdeh6583 - ۱۰-۵-۱۳۹۰, ۰۵:۱۲ عصر
RE: نظرات JComments - احسان افشاری - ۲۹-۸-۱۳۹۰, ۰۹:۵۴ عصر
RE: نظرات JComments - abshar24 - ۴-۱۰-۱۳۹۰, ۰۹:۱۸ صبح
RE: نظرات JComments - esaesa - ۳۰-۱۰-۱۳۹۰, ۱۰:۴۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






