|
نمايش ARI Slide
|
|
۳۱-۳-۱۳۹۰, ۰۴:۳۴ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: نمايش ARI Slide
چرا در قسمت تخصيص منوها موجود است و در سمت راست پايين موجود است ولي ممكن است درست نصب نشده باشد.
در اون قسمت انتخاب ايتم ها از ليست رو انخاب كنيد و فقط صفحه اول رو انتخاب كنيد يعني سلكت كنيد و ذخيره كنيد. |
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
نمايش ARI Slide - Pourdaryaei - ۳۱-۳-۱۳۹۰, ۰۴:۲۹ عصر
RE: نمايش ARI Slide - Reza Ganji - ۳۱-۳-۱۳۹۰ ۰۴:۳۴ عصر
RE: نمايش ARI Slide - Pourdaryaei - ۳۱-۳-۱۳۹۰, ۰۵:۰۳ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






