|
پیشنهاد ترجمه كامپوننت تبادل لينك
|
|
۲۷-۳-۱۳۹۰, ۰۲:۴۸ صبح
ارسال: #10
|
|||
|
|||
|
RE: پیشنهاد ترجمه كامپوننت تبادل لينك
مشکل ما این هست که همه چیز رو آسون و دون دلیل و بدون هزینه می خوایم واقعا سخته ترجمه
حتی کامپیوتریش رونش که دیگه جای خودش داره آقای پردل هم دیگه ریخت بیرون ![]() ولی کلا کمی باید بلخره فرهنگ راه بیفته تا این مشکلات رفع بشه یادم 2 سال پیش توی انجمن تیسی جوملا بودیم با آقای تهرانی ازش بپرسید بگید چقدر ما امکانات وارز فارسی می زاشتیم توی انجمن اونم رایگان یکی که می زاشتیم برای فروش می کردن دیگه جاش نیست بگم چی ولی هرچی دهنشون بود می گفتند می رفتند همین امر برای من بعد از 2 سال نیم در انجمن خودم وقتی جومسوشیال 2.0.4 گزاشتیم آقا ملت پیغام خصوصی از این حرفا دوست داریمو رفتیم نسخه 2.0.6 گزاشتیم یک ایمیل هایی اومد که خودم فقط ی بستمشون نگاه نمی کردم یک سوال چرا باید یکی 4 الی 6 هزار خط رو رایگان ترجمه کنه وجدانان نمی دونید من وقتی می رسم به متن طولانی به خودم فوش می دم می گم چه کاریه دارم می کنم ..... ولا این کارا فقط آدم رو دلسرد می کنه به ادامه فعالیت از بس ایمیل اومد آقا این افزونه ویژه جومینا بده از این حرفا دیوانه شدم دیگه دنبال عضویت جومینا نرفتم با طرحی که ریخته شد خدا پدر آقا تهرانی رو بیامرزه ویژه شدن رو برچید دیگه ملت ولمون کردن
|
|||
|
|
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان







