|
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
|
|
۱۷-۶-۱۳۹۱, ۱۲:۰۷ صبح
ارسال: #8
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
شما بجز اون باید در css اصلی هم این کار رو انجام بدی، چون سیستم کش شما فعاله و هر بار از فایل اصلی برمیداره و جایگزین میکنه
شما فایل اصلی رو باز کن و یک بار مرورگر رو ببند و باز کن ببین مشکلت حل میشه یا علی |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۲۲ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۱۰ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۹:۲۴ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۹:۴۱ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۷ صبح
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۱۴ صبح
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۶-۶-۱۳۹۱, ۱۰:۴۶ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۷-۶-۱۳۹۱ ۱۲:۰۷ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






