![]() |
|
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض (/thread-8076.html) |
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۵:۲۲ عصر سلام دوستان. تو وب سایت من ماژول پیش فرض ورود اعضاء سایت ، نوشته هاش یکم نامرتبه ، یعنی یعضی از گزینه هاش رو چپ به راست نشون میده ، در حالی که کل وب سایتم راست به چپ هست و هیچ مشکلی نداره اسکرین شاتش رو هم پیوست میکنم تا خودتون ببینید ممنون میشم راهنمایی کنید [attachment=4870] RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۱۰ عصر دوست عزیز چند نکته رو فراموش نکنید: 1) ذکر نسخه جوملا و ترجمه ای که دارید 2) دمو آنلاین جهت راهنمایی شما 3) میتونید در ماژول لاگین css رو تغییر بدید موفق باشید یا علی RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۹:۲۴ عصر ممنون دوست عزیز. این آدرس وب سایت : wa-karafarin.com ورژن 2.5 هستش RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۹:۴۱ عصر سیستم شما از فشرده سازی استفاده میکنه برای رفع مشکل راستچین، وارد فولدر helix_assets بشید و فایل 877064a23ece9c2db8092a0b493e1be1.css رو باز کنید در خط 545 کد زیر رو پیدا کنید: کد php: #form-login-username label, #form-login-password label, #form-login-remember label {یا علی
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۰۷ صبح خیلی ممنون عزیز ولی من نتونستم این فایل رو پیدا کنم.اگه ممکنه مسیر فایل رو بفرمائید RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۱۴ صبح عزیزم عرض کردم که برای رفع مشکل راستچین، وارد فولدر helix_assets بشید... یا در پوشه قالبتونه یا در روت سایت و یا در پوشه کش خدمت شما دوست گلم: cache/helix_assets/877064a23ece9c2db8092a0b493e1be1.css RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۶-۶-۱۳۹۱ ۱۰:۴۶ عصر keran4i عزیز من کاری که گفتید رو انجام دادم و مشکل حل شد ولی صفحه رو که میبندم و دوباره باز میکنم اوضاع به همون حالت قبلی برمیگرده! RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۷-۶-۱۳۹۱ ۱۲:۰۷ صبح شما بجز اون باید در css اصلی هم این کار رو انجام بدی، چون سیستم کش شما فعاله و هر بار از فایل اصلی برمیداره و جایگزین میکنه شما فایل اصلی رو باز کن و یک بار مرورگر رو ببند و باز کن ببین مشکلت حل میشه یا علی |