پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض (/thread-8076.html)



مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۵:۲۲ عصر

سلام دوستان.
تو وب سایت من ماژول پیش فرض ورود اعضاء سایت ، نوشته هاش یکم نامرتبه ، یعنی یعضی از گزینه هاش رو چپ به راست نشون میده ، در حالی که کل وب سایتم راست به چپ هست و هیچ مشکلی نداره
اسکرین شاتش رو هم پیوست میکنم تا خودتون ببینید
ممنون میشم راهنمایی کنید
[attachment=4870]


RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۱۰ عصر

دوست عزیز چند نکته رو فراموش نکنید:
1) ذکر نسخه جوملا و ترجمه ای که دارید
2) دمو آنلاین جهت راهنمایی شما
3) میتونید در ماژول لاگین css رو تغییر بدید

موفق باشید

یا علی


RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۹:۲۴ عصر

ممنون دوست عزیز.
این آدرس وب سایت : wa-karafarin.com
ورژن 2.5 هستش


RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۹:۴۱ عصر

سیستم شما از فشرده سازی استفاده میکنه

برای رفع مشکل راستچین، وارد فولدر helix_assets بشید و فایل
877064a23ece9c2db8092a0b493e1be1.css رو باز کنید

در خط 545 کد زیر رو پیدا کنید:
کد php:
#form-login-username label, #form-login-password label, #form-login-remember label {
    
displayblock;
    
floatleft;
    
font-weight700;
    
width100px;
    
text-alignleft;

مقدار float:left رو به float:right تغییر بدید

یا علیDrink


RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۰۷ صبح

خیلی ممنون عزیز ولی من نتونستم این فایل رو پیدا کنم.اگه ممکنه مسیر فایل رو بفرمائید


RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۱۴ صبح

عزیزم عرض کردم که برای رفع مشکل راستچین، وارد فولدر helix_assets بشید...

یا در پوشه قالبتونه یا در روت سایت و یا در پوشه کش


خدمت شما دوست گلم:

cache/helix_assets/877064a23ece9c2db8092a0b493e1be1.css


RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۶-۶-۱۳۹۱ ۱۰:۴۶ عصر

keran4i عزیز من کاری که گفتید رو انجام دادم و مشکل حل شد
ولی صفحه رو که میبندم و دوباره باز میکنم اوضاع به همون حالت قبلی برمیگرده!


RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۷-۶-۱۳۹۱ ۱۲:۰۷ صبح

شما بجز اون باید در css اصلی هم این کار رو انجام بدی، چون سیستم کش شما فعاله و هر بار از فایل اصلی برمیداره و جایگزین میکنه

شما فایل اصلی رو باز کن و یک بار مرورگر رو ببند و باز کن ببین مشکلت حل میشه

یا علی