زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۳:۳۶ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
۱۶-۶-۱۳۹۱, ۱۰:۴۶ عصر
ارسال: #7
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
keran4i عزیز من کاری که گفتید رو انجام دادم و مشکل حل شد
ولی صفحه رو که میبندم و دوباره باز میکنم اوضاع به همون حالت قبلی برمیگرده!
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۶-۶-۱۳۹۱ ۱۰:۴۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان