|
فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز
|
|
۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۳ صبح
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز
دوست عزیزم شما در phpmyadmin وارد شو و هم خود دیتابیس و هم تمام جداول رو از نوع utf8_general_ci قرار بدید
مشکلتون حل میشه یک افزونه هم برای این کار هست که خودکار تمام جداول رو تغییر نوع میده به utf8_general_ci یا علی |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز - larten - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۱۲:۱۷ صبح
RE: فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۰۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






