پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز (/thread-8093.html)



فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز - larten - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۱۲:۱۷ صبح

سلام خدمت همه دوستان بعد از مشکلی که برای فارسی سازی فروشگاه بود و حل شد من با یک مشکل دیگه روربره شدم و اون هم فارسی نشدن منو هت هست و اینکه وقتی فارسی میکنیم
با علامت سئوال تشون داده میشه که عکسش رو در زیر قرار دادم

میخواستم بدونم کسی از اقایون یا خانوم ها بوده که در جوملا 2.5 به این مشکل بر خورده باشه

ممنون میشم راهنمایی کنی

زبان پارسی هم ادمین و هم سایت روی قالب نصب هستش

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



RE: فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۰۳ صبح

دوست عزیزم شما در phpmyadmin وارد شو و هم خود دیتابیس و هم تمام جداول رو از نوع utf8_general_ci قرار بدید

مشکلتون حل میشه

یک افزونه هم برای این کار هست که خودکار تمام جداول رو تغییر نوع میده به utf8_general_ci

یا علی