زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۲:۱۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اشکال در مجموعه ها
۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۵ صبح
ارسال: #6
RE: اشکال در مجموعه ها
آقا صدرا دست رو دلم نذار که خونه.
خودشون رفتن یه هاست مسخره خریدن طرف سی پنل یا پلسک نداده.فقط ftp داده.دیتا بیس و ایمیل هم باید بهش زنگ بزنیم ایجاد بکنه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۲۴ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۲۶ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۴۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۳۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۵:۴۵ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۶ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - mobin622005 - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان