|
اشکال در مجموعه ها
|
|
۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۵ صبح
ارسال: #6
|
|||
|
|||
|
RE: اشکال در مجموعه ها
آقا صدرا دست رو دلم نذار که خونه.
خودشون رفتن یه هاست مسخره خریدن طرف سی پنل یا پلسک نداده.فقط ftp داده.دیتا بیس و ایمیل هم باید بهش زنگ بزنیم ایجاد بکنه |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۲۴ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۲۶ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۵۰ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۴۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۳۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۵:۴۵ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۱ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۶ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - mobin622005 - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۷ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۰۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





