زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۲:۱۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اشکال در مجموعه ها
۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۳۰ صبح
ارسال: #5
RE: اشکال در مجموعه ها
اگه از k2 استفاده می کردید احتمالا به مشکل نمی خوردید، کاری که گفتم رو انجام دادید؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط Reza Ganji
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۲۴ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۲۶ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۴۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۵:۳۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۵ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۶ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - mobin622005 - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان