|
اشکال در مجموعه ها
|
|
۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۴۳ صبح
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: اشکال در مجموعه ها
سایت مال من نیست.من فقط اجرا و طراحیشو به عهده دارم.منم در مورد تعداد زیاد مجموعه ها بهشون اخطار دادم ولی قبول نمیکنن.تازه این یک چهارم کل مجموعه ها هست.تعدادش بیشتر از اینا هم میشه.
آدرس سایت رو میدم خودتون ببینیدش و کاربردش رو هم ببینید. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۲۴ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۲۶ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۵۰ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۰۳:۴۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۳۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۵ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۱ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۶ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - mobin622005 - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۷ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۰۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





