|
فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز
|
|
۱۵-۶-۱۳۹۱, ۱۲:۱۷ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز
سلام خدمت همه دوستان بعد از مشکلی که برای فارسی سازی فروشگاه بود و حل شد من با یک مشکل دیگه روربره شدم و اون هم فارسی نشدن منو هت هست و اینکه وقتی فارسی میکنیم
با علامت سئوال تشون داده میشه که عکسش رو در زیر قرار دادم میخواستم بدونم کسی از اقایون یا خانوم ها بوده که در جوملا 2.5 به این مشکل بر خورده باشه ممنون میشم راهنمایی کنی زبان پارسی هم ادمین و هم سایت روی قالب نصب هستش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز - larten - ۱۵-۶-۱۳۹۱ ۱۲:۱۷ صبح
RE: فارسی نشدن منو در جوملا 2.5 حتی بعد از نصب بسته فارسی ساز - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۳ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





