|
اشکال در مجموعه ها
|
|
۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۵۰ عصر
ارسال: #3
|
|||
|
|||
|
RE: اشکال در مجموعه ها
دوست عزیز شما بالای 500 تا مجموعه میخوای چیکاااااااااااااااااااااااااااااار؟؟؟
خب شما یک سایت داری درست مدیریتش میکنی، فکر کن همزمان بالای 500 تا سایت مدیریت کنی!!! فکر میکنم راه اشتباهی رو برای رسیدن به مقصدتون در سایت انتخاب کردید! کاربردشو بگید تا دوستان بتونن راه بهتر و منطقی تری رو بهتون پیشنهاد بدن |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۲۴ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۲۶ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۴-۶-۱۳۹۱ ۰۴:۵۰ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۴۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۳۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۵ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۱ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۶ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - mobin622005 - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۷ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۰۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






