|
اشکال در مجموعه ها
|
|
۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۲۴ صبح
ارسال: #1
|
|||
|
|||
|
اشکال در مجموعه ها
سلام.من برای ایجاد مجموعه از کامپوننت ایجاد انبوه مجموعه استفاده میکنم.اوایل هیچ مشکلی نداشتم ولی تعداد مجموعه هام که زیاد شد ( بالای 500 تا) با ارور زیر مواجه میشم :
کد: (انتخاب همه) Query execution was interrupted SQL=SELECT a.id AS value, a.title AS text, a.level FROM bj683_categories AS a LEFT JOIN `bj683_categories` AS b ON a.lft > b.lft AND a.rgt < b.rgt WHERE (a.extension = "com_content" OR a.parent_id = 0) AND a.published IN (0,1) GROUP BY a.id ORDER BY a.lft ASCوقتی هم از قسمت خود محتوا - ایجاد مجموعه رو میزنم ارور زیر رو میده : کد: (انتخاب همه) Query execution was interrupted SQL=SELECT a.id AS value, a.title AS text, a.level, a.published FROM bj683_categories AS a LEFT JOIN `bj683_categories` AS b ON a.lft > b.lft AND a.rgt < b.rgt WHERE (a.extension = 'com_content' OR a.parent_id = 0) AND a.published IN (0,1) GROUP BY a.id, a.title, a.level, a.lft, a.rgt, a.extension, a.parent_id, a.published ORDER BY a.lft ASC اگه میشه بهم کمک کنید.ممنون میشم |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۴-۶-۱۳۹۱ ۰۳:۲۴ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۲۶ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۴-۶-۱۳۹۱, ۰۴:۵۰ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۳:۴۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - صدرا حسابی - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۳۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۴۵ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۰ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۵۳ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۱ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - napster - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۶ صبح
RE: اشکال در مجموعه ها - mobin622005 - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۵۷ عصر
RE: اشکال در مجموعه ها - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۷:۰۶ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





