|
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
|
|
۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۹:۴۱ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
سیستم شما از فشرده سازی استفاده میکنه
برای رفع مشکل راستچین، وارد فولدر helix_assets بشید و فایل 877064a23ece9c2db8092a0b493e1be1.css رو باز کنید در خط 545 کد زیر رو پیدا کنید: کد php: (انتخاب همه) #form-login-username label, #form-login-password label, #form-login-remember label {یا علی
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۲۲ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۱۰ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۹:۲۴ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۹:۴۱ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۷ صبح
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۱۴ صبح
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۶-۶-۱۳۹۱, ۱۰:۴۶ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۷-۶-۱۳۹۱, ۱۲:۰۷ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






