|
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
|
|
۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۱۰ عصر
ارسال: #2
|
|||
|
|||
|
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
دوست عزیز چند نکته رو فراموش نکنید:
1) ذکر نسخه جوملا و ترجمه ای که دارید 2) دمو آنلاین جهت راهنمایی شما 3) میتونید در ماژول لاگین css رو تغییر بدید موفق باشید یا علی |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۲۲ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۶:۱۰ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۹:۲۴ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۹:۴۱ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۰۷ صبح
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۵-۶-۱۳۹۱, ۰۶:۱۴ صبح
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۶-۶-۱۳۹۱, ۱۰:۴۶ عصر
RE: مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - سعید حمزه زاده - ۱۷-۶-۱۳۹۱, ۱۲:۰۷ صبح
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






