زمان کنونی: ۴-۴-۱۴۰۵, ۰۳:۳۷ عصر درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
۱۳-۶-۱۳۹۱, ۰۵:۲۲ عصر
ارسال: #1
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض
سلام دوستان.
تو وب سایت من ماژول پیش فرض ورود اعضاء سایت ، نوشته هاش یکم نامرتبه ، یعنی یعضی از گزینه هاش رو چپ به راست نشون میده ، در حالی که کل وب سایتم راست به چپ هست و هیچ مشکلی نداره
اسکرین شاتش رو هم پیوست میکنم تا خودتون ببینید
ممنون میشم راهنمایی کنید
   
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
مشکل در راست به چپ ماژول لاگین پیشفرض - peyman.ict - ۱۳-۶-۱۳۹۱ ۰۵:۲۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان