|
سوال از یه افزونه
|
|
۲۰-۴-۱۳۹۱, ۰۴:۵۹ صبح
ارسال: #6
|
|||
|
|||
|
RE: سوال از یه افزونه
اگه منظورتون اون عکس ها وتصاویر وسط صفحه هست که خوب میشه با یه ماژول دستی هم درستش کرد فقط باید عکس های مربوطه رو طراحی کنید.
یاعلی |
|||
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
سوال از یه افزونه - gogerd - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۲۴ عصر
RE: سوال از یه افزونه - mahan - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۰۸:۳۵ عصر
RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۱۰:۲۲ عصر
RE: سوال از یه افزونه - rezaetemadi - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۱۰:۳۸ عصر
RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۲۰-۴-۱۳۹۱, ۰۳:۴۲ صبح
RE: سوال از یه افزونه - امید - ۲۰-۴-۱۳۹۱ ۰۴:۵۹ صبح
RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۲۲-۴-۱۳۹۱, ۰۱:۱۹ صبح
RE: سوال از یه افزونه - پیام عمرانی - ۲۲-۴-۱۳۹۱, ۰۳:۵۹ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان






