زمان کنونی: ۵-۴-۱۴۰۵, ۰۳:۰۲ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال از یه افزونه
۲۰-۴-۱۳۹۱, ۰۴:۵۹ صبح
ارسال: #6
RE: سوال از یه افزونه
اگه منظورتون اون عکس ها وتصاویر وسط صفحه هست که خوب میشه با یه ماژول دستی هم درستش کرد فقط باید عکس های مربوطه رو طراحی کنید.

یاعلی
امضاء امید
امام جواد (ع):

الْمُؤمِنُ يَحْتاجُ إلى ثَلاثِ خِصالٍ: تَوْفيقٍ مِنَ اللّهِ عَزَّوَجَلَّ، وَ واعِظٍ مِنْ نَفْسِهِ، وَ قَبُولٍ مِمَّنْ يَنْصَحُهُ

مؤمن در هر حال نيازمند به سه خصلت است:
واعظى از درون خود، توفيق از طرف خداوند متعال، قبول و پذيرش نصيحت كسى كه او را نصيحت نمايد.
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
سوال از یه افزونه - gogerd - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۰۶:۲۴ عصر
RE: سوال از یه افزونه - mahan - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۰۸:۳۵ عصر
RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۱۰:۲۲ عصر
RE: سوال از یه افزونه - rezaetemadi - ۱۸-۴-۱۳۹۱, ۱۰:۳۸ عصر
RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۲۰-۴-۱۳۹۱, ۰۳:۴۲ صبح
RE: سوال از یه افزونه - امید - ۲۰-۴-۱۳۹۱ ۰۴:۵۹ صبح
RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۲۲-۴-۱۳۹۱, ۰۱:۱۹ صبح
RE: سوال از یه افزونه - پیام عمرانی - ۲۲-۴-۱۳۹۱, ۰۳:۵۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان