![]() |
|
سوال از یه افزونه - نسخهی قابل چاپ +- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir) +-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html) +--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html) +--- موضوع: سوال از یه افزونه (/thread-7158.html) |
سوال از یه افزونه - gogerd - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۲۴ عصر سلام دوستان این سایت برای صفجه اولش ار چه افزونه ای استفاده کرده؟ سایت: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. RE: سوال از یه افزونه - mahan - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۰۸:۳۵ عصر با سلام اگر اشتباه نکرده باشم این سایت باید با ASP.net RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۱۰:۲۲ عصر مهم نیست با چیه ؟ این نوع افزونه رو داریم؟ یه چییزی شبیه این! ممننون RE: سوال از یه افزونه - rezaetemadi - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۱۰:۳۸ عصر عزيزم كدام افزونه را مي فرمائيد !؟ RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۲۰-۴-۱۳۹۱ ۰۳:۴۲ صبح صفحه اول که باز میشه اونجایی که کارا رو معرفی کرده!! فکر کنم نمونه کارها هست!! یه چیزی مثل اون! ممنون RE: سوال از یه افزونه - امید - ۲۰-۴-۱۳۹۱ ۰۴:۵۹ صبح اگه منظورتون اون عکس ها وتصاویر وسط صفحه هست که خوب میشه با یه ماژول دستی هم درستش کرد فقط باید عکس های مربوطه رو طراحی کنید. یاعلی RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۲۲-۴-۱۳۹۱ ۰۱:۱۹ صبح فکر کنم افزونه ای شبیه به این داشته باشیم!! RE: سوال از یه افزونه - پیام عمرانی - ۲۲-۴-۱۳۹۱ ۰۳:۵۹ عصر یک افزونه ای بود به نام menuhover که برای منوها عکس تهیه میکرد فکر کنم بدردتون بخوره |