پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
سوال از یه افزونه - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: سوال از یه افزونه (/thread-7158.html)



سوال از یه افزونه - gogerd - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۰۶:۲۴ عصر

سلام
دوستان این سایت برای صفجه اولش ار چه افزونه ای استفاده کرده؟
سایت: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



RE: سوال از یه افزونه - mahan - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۰۸:۳۵ عصر

با سلام
اگر اشتباه نکرده باشم این سایت باید با ASP.net


RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۱۰:۲۲ عصر

مهم نیست با چیه ؟ این نوع افزونه رو داریم؟
یه چییزی شبیه این!
ممننون


RE: سوال از یه افزونه - rezaetemadi - ۱۸-۴-۱۳۹۱ ۱۰:۳۸ عصر

عزيزم كدام افزونه را مي فرمائيد !‌؟


RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۲۰-۴-۱۳۹۱ ۰۳:۴۲ صبح

صفحه اول که باز میشه اونجایی که کارا رو معرفی کرده!!
فکر کنم نمونه کارها هست!!
یه چیزی مثل اون!
ممنون


RE: سوال از یه افزونه - امید - ۲۰-۴-۱۳۹۱ ۰۴:۵۹ صبح

اگه منظورتون اون عکس ها وتصاویر وسط صفحه هست که خوب میشه با یه ماژول دستی هم درستش کرد فقط باید عکس های مربوطه رو طراحی کنید.

یاعلی


RE: سوال از یه افزونه - gogerd - ۲۲-۴-۱۳۹۱ ۰۱:۱۹ صبح

فکر کنم افزونه ای شبیه به این داشته باشیم!!


RE: سوال از یه افزونه - پیام عمرانی - ۲۲-۴-۱۳۹۱ ۰۳:۵۹ عصر

یک افزونه ای بود به نام menuhover که برای منوها عکس تهیه میکرد
فکر کنم بدردتون بخوره