زمان کنونی: ۸-۴-۱۴۰۵, ۰۷:۳۰ صبح درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس
۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۲ عصر
ارسال: #4
RE: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس
(۲۸-۳-۱۳۹۱ ۰۸:۳۵ صبح)tobasms نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام علیکم
منظورتون اینه که میخواین خدمات پیامکی ارائه بدین یا این که فقط بتونید ارسال کنید؟

با سلام.دوست عزیز فکر کنم سوالشون خیلی واضع هست و این پست ها داره اسپم میشه.

اگر این اسکریپ ها رایگان بود همه الان سامانه برای خودشون درست میکردند و ارسال میکردند.

شاید اسکریپ مبلغش کم باشه ولی خرید سامانه پیامکی از مخابرات خیلی گرون درمیاد.

شما برای اطلاعات بیشتر با آقای صابر محمدی (یکی از مدیران پارس جوم) و جناب tobasms که پنل ارسال پیامک دارند صحبت کنید.

موفق باشیدRose
امضاء محمد
[تصویر:  13515390341.jpg]
براي تشكر از كليد تشكر يا اعتبار استفاده كنيد.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ بازگشت به بالا
 سپاس شده توسط امید ، صابرمحمدی ، bizinesman
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
RE: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - محمد - ۲۹-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۳۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان