|
اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس
|
|
۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۱:۳۲ عصر
ارسال: #4
|
|||
|
|||
RE: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس
(۲۸-۳-۱۳۹۱ ۰۸:۳۵ صبح)tobasms نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. با سلام.دوست عزیز فکر کنم سوالشون خیلی واضع هست و این پست ها داره اسپم میشه. اگر این اسکریپ ها رایگان بود همه الان سامانه برای خودشون درست میکردند و ارسال میکردند. شاید اسکریپ مبلغش کم باشه ولی خرید سامانه پیامکی از مخابرات خیلی گرون درمیاد. شما برای اطلاعات بیشتر با آقای صابر محمدی (یکی از مدیران پارس جوم) و جناب tobasms که پنل ارسال پیامک دارند صحبت کنید. موفق باشید
|
|||
|
|
|
| پیامهای داخل این موضوع |
|
اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - bizinesman - ۲۸-۳-۱۳۹۱, ۰۸:۱۳ صبح
RE: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - tobasms - ۲۸-۳-۱۳۹۱, ۰۸:۳۵ صبح
RE: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - bizinesman - ۲۹-۳-۱۳۹۱, ۰۷:۳۶ صبح
RE: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - محمد - ۲۹-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۳۲ عصر
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان





