پارس جوم ::  انجمن های تخصصی جوملا
اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - نسخه‌ی قابل چاپ

+- پارس جوم :: انجمن های تخصصی جوملا (https://forums.parsjoom.ir)
+-- انجمن: پشتیبانی (/forum-70.html)
+--- انجمن: مباحث و مشکلات عمومی (/forum-33.html)
+--- موضوع: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس (/thread-6750.html)



اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - bizinesman - ۲۸-۳-۱۳۹۱ ۰۸:۱۳ صبح

سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی

برای راه اندازی پنل اس ام اس ، اسکریپت رایگان وجود داره ؟


RE: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - tobasms - ۲۸-۳-۱۳۹۱ ۰۸:۳۵ صبح

با سلام علیکم
منظورتون اینه که میخواین خدمات پیامکی ارائه بدین یا این که فقط بتونید ارسال کنید؟


RE: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - bizinesman - ۲۹-۳-۱۳۹۱ ۰۷:۳۶ صبح

(۲۸-۳-۱۳۹۱ ۰۸:۳۵ صبح)tobasms نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام علیکم
منظورتون اینه که میخواین خدمات پیامکی ارائه بدین یا این که فقط بتونید ارسال کنید؟

سلام
من می خواستم خدمات پیامکی راه اندازی کنم

ممنون


RE: اسکریپت راه اندازی پنل اس ام اس - محمد - ۲۹-۳-۱۳۹۱ ۰۱:۳۲ عصر

(۲۸-۳-۱۳۹۱ ۰۸:۳۵ صبح)tobasms نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام علیکم
منظورتون اینه که میخواین خدمات پیامکی ارائه بدین یا این که فقط بتونید ارسال کنید؟

با سلام.دوست عزیز فکر کنم سوالشون خیلی واضع هست و این پست ها داره اسپم میشه.

اگر این اسکریپ ها رایگان بود همه الان سامانه برای خودشون درست میکردند و ارسال میکردند.

شاید اسکریپ مبلغش کم باشه ولی خرید سامانه پیامکی از مخابرات خیلی گرون درمیاد.

شما برای اطلاعات بیشتر با آقای صابر محمدی (یکی از مدیران پارس جوم) و جناب tobasms که پنل ارسال پیامک دارند صحبت کنید.

موفق باشیدRose